L’Hospital Universitari de la Ribera ha implantat un projecte per millorar la seguretat en l’administració de fàrmacs. Es tracta de l’ús d’un jupetí roig que identifica els professionals d’Infermeria que es troben preparant i administrant medicaments.
El jupetí identificatiu, que porta visible la llegenda “Atenció. No molestar. Preparant medicació. Gràcies”, avisa pacients, familiars i altres professionals que el professional d’Infermeria que el porta està preparant o administrant els tractaments farmacològics i que no ha de ser interromput, a excepció que es produïsca una emergència en l’àrea d’hospitalització.
El projecte, que ja s’ha implantat en totes les àrees d’hospitalització del centre alzireny, ha suposat la formació a personal d’Infermeria, auxiliars i pacients sobre la necessitat d’evitar interrupcions durant tota la fase de preparació i administració de la medicació.
Així mateix, s’han col•locat cartells informatius en totes les plantes, dirigits a pacients i familiars, en les quals se sol•licita la seua col•laboració per al bon desenvolupament d’esta mesura.
L’Ajuntament d’Alzira recorda, de cara al cap de setmana, les mesures locals
Alzira registra un total de 732 casos actius, 144 en els últims tres dies
IAN de Psique llança el programa PsiCOVIDa dirigit a personal sanitari
La GVA anuncia mesures: tancament total i imminent de l'hostaleria durant 14 dies