NOTÍCIES

50 dones participaran al programa ILDONA d’inserció laboral que promou l’agència de desenvolupament IDEA

50 dones participaran al programa ILDONA d’inserció laboral que promou l’agència de desenvolupament IDEA. Es tracta d’un programa adreçat a dones desocupades sense formació prèvia i que encara té la inscripció oberta.

Este programa té com a objectiu la inserció laboral de les dones participants a través de formació específica perquè milloren la seua empleabilitat i orientació laboral. Una part de la formació de 26 hores és en competències digitals bàsiques, després hi ha 40 hores de formació específica en tres àrees: agricultura ecològica, anglés o formació digital en gestió web o excel. Cadascuna pot triar l’itinerari formatiu i, a més, hi ha deu hores com a mínim d’orientació laboral. Ho explica una de les professores, Aurora Moncho.

A hores d’ara, encara està oberta la inscripció. L’únic requisit és ser dona, no tindre formació i estar inscrita com aturada en Labora, no importa l’edat. Les participants han de concloure l’itinerari formatiu abans del 31 d’agost i la intenció és que troben feina el més prompte possible. Totes aquelles dones que completen l’itinerari tindran com a incentiu una beca de 500 euros.

Les dones interessades poden adreçar-se directament a Idea i preguntar pel programa ILDONA.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial