Ahir l’associació empresarial d’Alzira presentava la tercera Ruta Outlet, una campanya comercial que tindrà lloc els pròxims divendres 12 i dissabte 13 de sete4mbre a Alzira i que comptarà amb la participació de prop de vuitanta comerços de les distintes zones comercials.
La tercera ruta outlet es consolida com una de les cites importants en el calendari comercial de la ciutat, amb l’objectiu de dinamitaqr les vendes, atraure nous públics i posar en valor la fortalesa del comerç local sota el lema: “Busca la fletxa groga, troba les millors oportunitats”. I és que els comerços que participen en la campanya tindran una fletxa groga visible en l’exterior que facilite la identificació de que hi participa en este campanya. Durant estos dos dies, els establiments comercials faran promocions especials i descomptes. L’objectiu, segons explica la delegada de l’associació empresarial és doble: que nous clients entren en les botigues i premiar al client de sempre.
I és que els establiments comercials repartiran entre els clients d’eixos dos dies prop de sis mil tiquets per a participar en el sorteig de tres targetes Alzira valorades en 100 euros cadascuna. El sorteig es farà el 18 de setembre a les 16.30 hores. D’esta manera, a més de les ofertes per comprar durant eixos dos dies, també hi haurà un al·licient més. La regidora de comerç, Gemma Alós convidava a participar a la població i promoure el comerç local.