NOTÍCIES

Alzira acull este dimarts la jornada “Nous enfocaments en la gestió del risc d’inundació”

L’Ajuntament d’Alzira i la Fundació Nova Cultura de l’Aigua organitzen la jornada “Nous enfocaments en la gestió del risc d’inundació”. La jornada, que compta amb la col·laboració de Xúquer Viu i ClimateGO, té la intenció d’aportar coneixement sobre les causes i els efectes de les inundacions en el context actual de canvi climàtic i ocupació. Tindrà lloc a l’Ajuntament i a la Casa de la Cultura.

La jornada té dues parts: Una primera, que comptarà amb tres ponències d’experts amb debat i que tindrà lloc de 9 a 13 hores al Saló de plens de l’Ajuntament d’Alzira Està dirigida a representants polítics i tècnics. S’abordarà els aspectes normatius, administratius i de planificació en la gestió d’inundacions, els fonaments del paper dels rius com a ecosistemes i gestió de l’espai fluvial i el rol de la ciutadania en la prevenció i la resposta davant de les emergències. La segona part tindrà lloc de 18.30 a 20 hores, a la Casa de la Cultura d’Alzira, que consistirà en la taula redona “Què hem aprés per a la pròxima dana?”, moderada per Julia Martínez, de la Fundació Nova Cultura de l’Aigua i en la que participaran Alfons Domínguez, alcalde d’Alzira, Graciela Ferrer, de Xúquer Viu i Alfredo Ollero, de la Universitat de Saragossa. L’entrada serà lliure fins a completar l’aforament.

Alfons Domínguez, alcalde d’Alzira explica que amb esta jornada es completen les activitats que l’Ajuntament està destinant a prendre consciència del canvi climàtic i millorar la gestió dels riscos d’inundació.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial