NOTÍCIES

Mor Xavier Sierra als 74 anys

Xavier Sierra, un dels líders més carismàtics de les associacions de damnificats que es van crear a causa de la pantanada de Tous, ha mort este diumenge als 74 anys d’edat.

President de l’associació de damnificats Afiva, Sierra es va donar a conéixer amb les seues intervencions sobre el camió que repartia aigua en la plaça Major d’Alzira. El que fou president d’Afiva va aconseguir, després de quatre juís, una condemna pel mal funcionament de la presa de Tous, i la declaració de l’Estat com a responsable civil subsidiari.

El també economista va abandonar la presidència de l’associació l’any 2000, encara que, set anys després, fou l’encarregat de rebre la insígnia d’or de la ciutat en nom de les dos organitzacions que van lluitar pels drets dels damnificats.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial