NOTÍCIES

A la venda la làmina de la portada i la carpeta amb les il·lustracions del calendari de 2026 dedicat a Jaume I

Enguany el calendari municipal no arriba a soles, perquè l’Ajuntament d’Alzira ha llançat una edició limitada de làmines i cartes amb les imatges del calendari al Muma. Recordem que l’autora de les il·lustracions del calendari d’enguany és la pintora Lidia Boix, guanyadora del premi de pintura Teodoro Andreu.

Tenint en compte que el calendari dedicat a Jaume I compta amb dotze il·lustracions inèdites i la portada, enguany s’ha decidit fer una edició limita de làmines de la portada del calendari amb la imatge del Rei Jaume I, tal com l’ha imaginat Boix. Estes làmines estan a la venda al Museu al preu de 15 euros. I a més hi haurà una carpeta de tamany A3 que inclou totes les imatges que il·lustren el calendari, signades i numerades, per a totes aquelles persones amants de l’art, que podran comptar amb estes il·lustracions úniques.
A banda d’això, també al Museu continua a la venda el calendari de 2026, un calendari que retrata amb les seues il·lustracions tots els llocs d’Alzira que va xafar el rei dels valencians i que és l’antesala d’un any de celebracions.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial