El sindicat metge Simap continua insistint en el fet que hi ha una fugida constant de professionals subrogats en el departament s’està produint de manera constant, sobretot, entre el personal facultatiu. A això se suma el canvi de règim de part del personal laboral a extingir a personal estatutari, conseqüència de la situació actual que han denunciat de greuges i discriminació salarial. Una realitat que els preocupa profundament i reforcen el seu compromís per solucionar-ho.
Per a objectivar la citada fuga de talent, des del sindicat s’ha fet un seguiment , dels cessaments voluntaris des de la reversió i es veu que durant l’últim any 2025 s’ha incrementat molt. En el cas de facultatius s’ha passat, segons les dades del Simap, de 6 cessaments en 2024 a 33 en 2025.
D’altra banda, el sindicat metge Simap ha demanat una reunió amb la Direcció Econòmica i Gerència—que pretenem siga conjunta amb la Junta de Personal— per a abordar de manera urgent els problemes relacionats amb el pàrquing de l’hospital i les cafeteries. L’empresa ja ha anunciat una possible solució a mitjà termini del pàrquing, però expliquen que mentrestant és imprescindible adoptar mesures immediates. Per la falta de places i la falta de control d’accés entre altres. D’altra banda, des del Simap insistixen en la situació que viu la cirurgia vascular, el seu representant en este cas insistix que este tipus de cirurgia si entren per urgències van directament a l’Hospital Doctor Peset.



















