NOTÍCIES

La Junta Local Fallera d’Alzira obri el Concurs de Cartells de les Falles 2027 per triar la imatge oficial de la festa

La Junta Local Fallera d’Alzira, amb la col•laboració de la Regidoria de Festes, ha convocat una nova edició del Concurs de Cartells per a les Falles d’Alzira 2027.
Des d’ara i fins al pròxim 30 d’octubre de 2026, les persones interessades podran presentar les seues propostes per optar a crear la imatge oficial de les Falles d’Alzira 2027. El cartell guanyador serà el que represente les festes durant tot l’exercici faller i, a més, il•lustrarà la portada del llibret oficial de la Junta Local Fallera. També rebrà una compensació econòmica de 300 euros.
El concurs està obert tant a fallers i falleres com a artistes, dissenyadors i a totes aquelles persones amb inquietuds creatives que vulguen deixar la seua empremta en una de les cites més importants del calendari festiu alzireny.
La vicepresidenta de Cultura i Solidaritat de la Junta Local Fallera d’Alzira Mari Carmen Mazo ha explicat que el lema de les falles serà “Vivències més enllà del temps”, una idea que també pot servir a tots aquells que vulguen presentar-se al concurs del cartell.
Les bases completes del certamen es poden consultar a la pàgina web de la Junta Local Fallera d’Alzira, a l’apartat d’Espai Virtual.
Des de la Junta Local Fallera s’anima totes les persones creatives a participar en esta convocatòria i aprofitar l’oportunitat de convertir-se en l’autor o autora de la imatge que representarà les Falles d’Alzira 2027.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial