Demà finalitza el termini per a sol•licitar plaça en els cursos d’IDEA de Formació Professional per a l’Ocupació del curs 2026-2027, dirigits prioritàriament a persones en situació de desocupació que vulguen adquirir o perfeccionar coneixements per a facilitar la seua incorporació al mercat laboral.
L’oferta inclou nou cursos relacionats amb l’economia verda, la construcció i diferents oficis, tots ells amb certificat professional i amb formació en empresa, que inclou alta en la Seguretat Social.
En concret, es poden trobar cursos d’operacions auxiliars de fabricació mecànica, diferents especialitats de paleta i construcció, operacions de formigó, muntatge de xarxes elèctriques, llanterneria i climatització, així com instal•lació de sistemes d’aïllament tèrmic i acústic i protecció contra incendis. La durada dels cursos oscil•la entre les 250 i les 660 hores i les classes començaran a partir del pròxim mes de setembre.
Les persones interessades han de tramitar la seua sol•licitud a través de Punt Labora, accedint a l’apartat de Formació i consultant els cursos amb el termini d’inscripció obert. Una vegada seleccionat Alzira i el curs desitjat, cal prémer «M’interessa», continuar amb el procés i identificar-se.



















