NOTÍCIES

L’Arxiu Municipal acull esta vesprada la presentació d’un llibre sobre la història del transport de fusta al llarg del riu Xúquer

Esta vesprada l’Arxiu Municipal acollirà la presentació del llibre ‘Fins lo podrit e romput. Història del trànsit de la fusta pel riu Xúquer’. L’acte tindrà lloc a les 19:00 h i comptarà amb la presència dels autors de l’obra, els investigadors Valerià Benetó i Vicente Ferrer.
L’obra es tracta d’una retrospectiva històrica sobre el transport de fusta pel riu Xúquer. Durant segles esta pràctica va connectar la part interior del territori amb les poblacions de la Ribera emprant el trànsit del riu. Així, este transport va suposar una de les principals formes de comunicació a la Ribera durant molts segles.
La presentació reivindicarà la importància que ha tingut esta activitat en el desenvolupament econòmic i social de la comarca. A més, recupera la memòria d’un ofici històric i permetrà conéixer millor una part de la història alzirenya.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial