L’ofrena de flors es farà el dia de Sant Josep pel matí. Així ho ha decidit la Junta local fallera davant les previsions meteorològiques per a demà a la vesprada. En esta ocasió el cadafal de l’ofrena estarà en Santa Caterina, canviant així la ubicació dels últims anys en la plaça Major.
Els clavells blancs, junt als rosats i els rojos, formaran el dibuix del mantell de la Mare de Déu del Lluch en l’ofrena de flors del pròxim dimecres. Una ofrena que eixirà des del pac Pare Castells, que arribarà fins a als Casalicis, i acabarà en Santa Caterina, on enguany es posarà el cadafal de flors, on enguany predominarà el blanc.
Els floristes ja portem mesos treballant per tal que res puga entorpir este acte. De fet, els càlculs per saber quantes falleres desfilaran i ofrenaran la Verge es porten des de l’any passat. Tot i que la pluja podrà desanimar algunes participants, s’espera que enguany el tapis de la Verge estiga conformat per 3500 rams com a mínim.
L’ofrena enguany reiterem començarà a les deu del matí del dia 19. A més a més, tal i com ha advertit la Junta local fallera, la desfilada del Pasdoble es manté en horari i itinerari, dimecres a les cinc de la vesprada.