NOTÍCIES

La Barraca d’Aigües Vives acollirà el pròxim diumenge la presentació de la nova associació animalista Patitas Olvidadas

La Barraca d’Aigües Vives acollirà el pròxim diumenge la presentació de la nova associació animalista Patitas Olvidadas. Serà a les 7 de la vesprada a la sala de lectura Milagros Vérez Marín de l’Ajuntament de la Barraca.

Durant l’acte, la junta directiva donarà a conèixer els principals objectius d’esta nova associació, com són fomentar la protecció dels animals, promoure adopcions i acolliments i campanyes d’esterilització, recaptar fons per a la cura d’animals abandonats, conscienciar la població sobre el respecte i els drets animals i coordinar esforços entre associacions i institucions per a una acció més eficaç i conjunta. A més, es parlarà de la nova Llei estatal de benestar animal, per tal d’entendre millor el marc legal actual i les seues implicacions. Per a concloure la jornada, hi haurà un espai per a preguntes i debat acompanyat d’un berenar amb productes vegetals locals, procedents de l’agricultura ecològica certificada.

Anna Deusa, vicepresidenta de Patitas Olvidadas, destacava la necessitat de tindre una associació animalista a la Barraca i convidava a la ciutadania a assistir a la presentació.

  • Pots escoltar l’informatiu sencer ací:
També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial