NOTÍCIES

Agenda SBalz 2025: 40 anys de Magnífica

El SBalz ens ha preparat per a hui un concert que també és un aniversari. I és que el quintet francés Magnífica complix enguany 40 anys i ho celebra al Spanish Brass d’Alzira, esta nit a les 22:15 al Claustre de la Casa de la Cultura.

Michel Barré, Grégoire Méa, Albin Lebossé, Pascal Gonzales i Benoît Forreau són els components d’este quintet de metalls que porta ja quatre dècades sobre els escenaris. Esta nit interpretaran peces de tot tipus, des de Haendel fins Vivaldi, passant per obres de creació pròpia. A més, tant hui com demà estan donant classe als alumnes del curs.

Com sempre, poden adquirir l’entrada a notikumi.com per cinc euros, i per quatre amb carnet jove i jubilats, o en taquilla des d’una hora abans del concert.

  • Pots escoltar l’informatiu sencer ací:
També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial