NOTÍCIES

Alzira renova el guardó de “Ciutat de la Ciència i la Innovació” fins a 2029 com a ciutat innovadora en el servei al seu veïnat.

Alzira  ha renovat el guardó de “Ciutat de la Ciència i la Innovació”. El guardó atorgat pel ministeri de Ciència, Innovació i Universitats reconeix l’impuls que dona Alzira a la innovació per al seu desenvolupament econòmic, social i tecnològic

 

L’Ajuntament ha presentat  un programa d’activitats relacionades amb la innovació del municipi definint polítiques amb un fort component tecnològic i innovador per al progrés. Recordem que en 2014 el ministeri de Ciència, Innovació i Universitats atorgà per primera vegada este reconeixement, que es va renovar en 2021 fins al 2025 i actualment s’ha concedit fins el 2029.

Este guardó reconeix la capacitat de la ciutat per a impulsar projectes transformadors. A més, pretén reforçar la cooperació entre municipis que pertanyen a la “Red Innpulso” per a fomentar el treball en xarxa i oferir exemples que servixen de referència a altres administracions locals per a millorar el futur de les ciutats. Israel Pérez, regidor d’Innovació explica que este guardó mostra una vegada més l’impuls de la ciutat en innovació per a benefici de la ciutadania.

Alzira s’integra en la categoria intermitja de municipis, entre 20.001 i 100.00 habitants. Enguany han sigut 17 ajuntaments de Espanya que han apostat per la projecció de polítiques locals innovadores. L’Ajuntament d’Alzira forma part de la Xarxa de “Ciutats de Ciència i la Innovació” i de l’Associació “Red Innpulso” des del 2014. Un forum d’encontre dels ajuntaments amb la distinció “Ciutat de la Ciència i la Innovació” per a reunir-se, compartir idees o debatre sobre temes d’interès amb la finalitat d’aplicació de polítiques locals innovadores per a comunicar a la ciutadania.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial