La Casa de la Cultura d’Alzira inaugura esta vesprada a les 19:30h a la sala Elisa Torremocha l’exposició del pintor Antonio Espinar ‘Una vida de arte, exposición antológica’. La mostra reunix unes quaranta obres realitzades al llarg de la seua trajectòria professional i oferix un recorregut heterogeni per les diferents etapes i tècniques que ha treballat durant la seua carrera.
El mateix Espinar explica que l’exposició inclou obres molt diferents entre si, especialment aquelles que va realitzar durant períodes en què es va allunyar temporalment de la pintura. Habitualment, el seu treball s’ha aproximat més a l’impressionisme, però en estos moments de canvi va experimentar amb altres estils i tècniques, com per exemple els quadres pintats amb els dits.
Les obres no estan ordenades cronològicament. L’exposició ocupa les dos plantes de la sala Elisa Torremocha i Espinar ha optat per situar algunes de les seues obres més recents en la part més accessible de l’espai, tenint en compte les dificultats que poden tindre algunes persones per pujar les escales. La mostra inclou també explicacions sobre les diferents obres. ‘Una vida de arte, exposición antológica’ es podrà visitar a la Casa de la Cultura fins al 24 d’octubre.


















