Durant este matí encara s’han mantingut dos dotacions de bombers en la nau industrial que ahir es va incendiar al barri de l’Alquerieta d’Alzira. L’incendi tot i que no va afectar la nau completament està apagat, però encara no extingit per això es mantenen els bombers de vigilància.
Al voltant de les 18.30 s’iniciaren les flames a esta nau de l’empresa Comercial de Reciclaje. La nau afectada conté materials diversos destinats al reciclatge, com ara cartons i bidons amb restes indeterminades. Els efectius d’emergències treballaren ahir per controlar el foc i evitar-ne la propagació a altres punts del recinte o naus adjacents. I per la seua part, la policia nacional va fer desallotjaments preventius a les cases pròximes d’esta barriada. L’alcalde d’Alzira, Alfons Domínguez ha explicat que des de l’Ajuntament i en col·laboració amb les diverses forces de seguretats que intervenien, es va comunicar als veïns de la zona que per precaució tancaren portes i finestres per prevenció.
El consorci provincial de Bombers mobilitzà huit dotacions, a més d’un sergent i un cap de parc per extingir les flames i les explosions de materials que es succeien mentre el foc anava cremant. Un incendi que va ser controlat al voltant de les deu i mitja de la nit. La policia local va acordonar la zona i fins i tot arriba a tallar el trànsit des de la redona de les Fulles en sentit hospital, per tal de facilitar l’activitat dels Bombers així com evitar l’aigua en la calçada.
Segons el Consorci Provincial de Bombers, tot i l’aparatositat de les flames i les explosions, la fàbrica no s’ha cremat totalment, ha col·lapsat part del forjat del sostre, però s’ha aconseguit retindre la propagació de l’incendi a altres naus i les cases pròximes.

















