NOTÍCIES

El Consorci de la Ribera promociona el turisme actiu i sostenible a Fitur.

El Consorci de la Ribera ha participat en l’edició 2026 de Fitur, la Fira Internacional de Turisme de Madrid, per a promocionar els atractius turístics del territori amb una clara aposta pel turisme actiu i sostenible, amb la natura com a principal protagonista.
La presidenta de la Mancomunitat de la Ribera Alta, Paqui Momparler Orta, ha presentat el Camí Natural de l’Antic Trenet, on ha detallat el traçat, la història i els principals punts d’interés de la ruta, així com les novetats previstes per a 2026. L’acte ha comptat amb la presència del president del Consorci, Toni Barea Olmos, i representants municipals d’Alzira i Carcaixent.
D’altra banda, el Consorci ha oferit una presentació sobre el turisme actiu a la Ribera, centrada en propostes com el descens del riu Xúquer, el cicloturisme i les rutes “Paratges”.
La delegació també ha mantingut reunions institucionals, entre les quals destaca la trobada amb l’ambaixador de Suècia a Espanya. En conjunt, la presència del Consorci a Fitur reforça el seu compromís amb un model de turisme sostenible basat en el patrimoni natural i cultural de la Ribera.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial