NOTÍCIES

El Partit Popular d’Alzira sol•licita que l’AVE tinga parada en Alzira

El Partit Popular d’Alzira vol que l’AVE faça parada a Alzira, i així ho sol·licitarà no sols a l’Ajuntament d’Alzira sinó també a la Mancomunitat. Una petició que naix arran les declaracions del ministre de Transports I Mobilitat Sostenible, Oscar Puentes, que anuncia que ciutats com Xàtiva, Villena o Elx tindrien parada.

Segons declaracions del ministre de transports i mobilitat sostenible Oscar Puente, l’AVE regional que recorrerà la Comunitat Valenciana, serà una realitat en 2027. Este projecte permetrà no sols connectar i agilitzar els desplaçaments en la comunitat si no que, donarà un impuls econòmic i social. Puente  feia referència a més, a les parades que tindrà este nou mitjà de transport en ciutats capçaleres de comarca com Xàtiva.

Al Partit Popular els genera preocupació que no estiga inclosa Alzira entre eixes localitats de parada, com a capital d’una comarca que suposa una població de 300 mil habitants.  Ho explica el portaveu del PP, José Luis Palacios.

Per això el Partit Popular sol·licita  que l’Ajuntament d’Alzira manifeste la necessitat d’incorporar una parada d’AVE a la nostra ciutat, així com, instar a la Generalitat i a les mancomunitats de la Ribera Alta i Baixa, a defendre esta reivindicació davant el ministeri.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial