NOTÍCIES

El PP d’Alzira reclama l’obertura gratuïta de la piscina municipal davant l’alerta roja per calor

L’Ajuntament d’Alzira va activar el passat dimecres 19 d’agost un dispositiu especial davant l’alerta roja per altes temperatures i el risc extrem d’incendi forestal. El consistori va convocar el CECOPAL per coordinar les mesures de prevenció, vigilància i protecció de la ciutadania. Entre les principals mesures, destaca el tancament del Paratge Natural Municipal de la Murta i la Casella. També es va decretar decretat el tancament del Cementeri Municipal i es va habilitar un refugi climàtic a la seu de la Creu Roja.
Este dispositiu desplegat, no obstant, ha resultat insuficient per al Partit Popular d’Alzira. Des del grup polític, lamenten la falta de mesures complementàries que ajudaren a pal·liar les altes temperatures, especialment en les hores de risc més alt.
Entre les mesures que, destaquen, hauria sigut oportú implementar i que no es va fer és facilitar l’accés gratuït a la piscina municipal i ampliar l’horari d’obertura durant esta setmana. Al·leguen que és un recurs directe per protegir la salut de les persones i oferir espais frescos a la població.
Per al Partit Popular d’Alzira, este tipus d’actuacions contribuirien a reforçar les accions municipals i a protegir millor el benestar de la ciutadania.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial