NOTÍCIES

El restaurant de Carcaixent, El Rebost d’Olivier guanya el primer premi al concurs de l’espardenyà.

La millor espardenya d’enguany es fa a Carcaixent. El restaurant El rebost d’Olivier ha guanyat la desena edició del concurs de l’espardenyà. El segon premi s’ha quedat a casa, ja que el va guanyar el bar Amadeus i el tercer premi va ser per al Mas d’Anna, d’Alginet. Premis valorats en 3000, 1500 i 1000 euros respectivament.
En el cas del restaurant L’origen de Carcaixent, el premi ha sigut un honor i una alegria, perquè consideraven que era molt difícil guanyar-lo donat l’alt nivell dels cuiners participants.

El concurs enguany va reunir 28 restaurants de tota la Comunitat Valenciana, i també un restaurant de Zuric regentat per l’alzireny Sergi Canet, més conegut com a Sergio El Alzireño, qui es mostrava així de content de tornar a casa per a cuinar una espardenya tot i que la seua especialització és en arrossos.

A més dels professionals, a la plaça del Regne es cogueren 30 espardenyades més, les que feren les diverses associacions culturals, cíviques i festives que participaren en esta jornada de germanor. Totes elles reberen un banderí acreditatiu de participació, ja que no formaven part del concurs que es reserva sols als professionals.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial