Ja queda menys perquè els voltants dels col·legis Lluís Vives i La Puríssima siguen més segurs. Ahir l’equip de govern va estar fent una visita a la zona que s’espera estiga habilitada abans de les festes de Sant Bernat.
El primer edil reflexionava al voltant de les crítiques rebudes de que s’hagen perdut llocs d’aparcament. Domínguez ha defés que els menuts estiguen en un lloc segur i hi ha lloc d’aparcament a menys de 100 metres, sense haver de tindre el cotxe a 10 metres de la porta del centre educatiu.

















