Alzira acull esta vesprada este 24 de febrer una cita amb la memòria històrica amb la presentació del llibre “Vençuts, exclosos i explotats. El treball forçat a la província de València (1936–1948)”, obra de Josep Màrius Climent Prats.
L’obra analitza el sistema de treball forçat imposat durant la postguerra a la província de València, aprofundint en la situació de repressió, exclusió i explotació que van patir nombroses persones entre 1936 i 1948. El llibre aporta una investigació documentada sobre un període clau per a comprendre la memòria democràtica i la història contemporània del territori valencià.
A la presentació d’esta vesprada també intervé el professor d’història, Rafa Oriola Martínez, i el mateix autor, Josep Màrius Climent Prats, que explicarà les principals línies d’investigació i conclusions del seu treball.
Amb esta iniciativa, la regidoria de memòria històrica reafirma el seu compromís amb la difusió del coneixement històric i la promoció d’activitats vinculades a la memòria democràtica, oferint un espai de reflexió i debat obert a la ciutadania.
L’acte tindrà lloc a les 18.30 hores a la Casa de la Cultura d’Alzira.



















