NOTÍCIES

La Conselleria d’Agricultura convoca la segona edició dels Premis a l’emprenedoria de les dones rurals

La Conselleria d’Agricultura ha convocat la segona edició dels Premis a l’Emprenedoria de les Dones Rurals de la Comunitat Valenciana. Uns guardons que busquen reconèixer el paper fonamental de les dones en el medi rural, pesquer i aqüícola valencià. El termini per a presentar-s’hi ja està obert i finalitzarà el pròxim 2 de setembre.

Hi ha quatre categories de premis: el Premi a l’emprenedoria en el sector agrari de l’àmbit rural, el Premi a l’emprenedoria en el sector pesquer o aqüícola, i el Premi en la diversificació de l’activitat econòmica en l’àmbit rural. Es premiarà amb 30.000 cadascuna d’estes tres categories, dividides en tres guardons: 15.000 euros per al primer premi, 10.000 per al segon i 5.000 euros per al tercer. A banda, s’atorgarà un quart guardó honorífic, anomenat Històries de Vida.

La directora general d’Aigua i Desenvolupament Rural, Sabina Goretti, manifestava que estos premis visibilitzen el paper transformador de les dones en l’entorn rural i reconeixen la seua capacitat per a emprendre, innovar i generar noves oportunitats en els seus territoris. I és que el paper de la dona rural és essencial com a motor de desenvolupament, cohesió i sostenibilitat al territori.

Tenen tota la informació de requisits, sol·licitud i documents de presentació a la pàgina web de la convocatòria.

  • Pots escoltar l’informatiu sencer ací:
També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial