L’agenda fallera ja entra en la seua recta final. Demà les falleres majors de la ciutat rebran la Clau de la Ciutat i serà el tret d’eixida del regnat faller en un inici de març que es presenta passat per aigua.
Esta vesprada a les 19:30, el claustre de la Casa de la Cultura acollirà el veredicte del jurat del concurs de llibrets fallers. Un veredicte que enguany es coneixerà la vespra de la crida i que congregarà els representants de les falles a la Casa de la Cultura, amb aforament limitat.
Demà, l’acte de la crida congregarà a la plaça del Carbó el món faller per escoltar les falleres majors de la ciutat, Ana Justo i Valèria López, des del balcó de l’Ajuntament, quan reben les claus de la ciutat de mans de l’alcalde. L’acte començarà al voltant de les vuit, prèviament es celebrarà a l’església de Sagrada Família la missa en memòria dels fallers difunts i en acabar desfilaran cap a l’Ajuntament per a la crida.
Diumenge, la Junta Local Fallera ha decidit suspendre el concurs de paelles a causa de la inestabilitat prevista. Ara bé, les falles inscrites, en el concurs de paelles podran recollir els ingredients en la seu de la Junta Local Fallera a partir de les 11 del matí.
Pots escoltar l’informatiu sencer ací: