NOTÍCIES

La Setmana del Medi Ambient d’Alzira arranca amb un llibre sobre la Muntanyeta i una exposició sobre la fauna de la Murta i la Casella

Hui comença la Setena Setmana del Medi Ambient, una iniciativa organitzada per l’Associació Mediambiental Murta i Casella amb la col•laboració de l’Ajuntament d’Alzira on es duran a terme diverses activitats de conscienciació i divulgació ecologista fins al 23 d’octubre.
Esta vesprada a les 19:30 h a la Casa de la Cultura tindrà lloc la presentació del llibre ‘La Muntanyeta del Salvador’ a càrrec dels seus autors: Salvador Íñigo, Aureliano Lairón i Rubén Pastor. A més, a partir de les 20 hores s’inaugurarà l’exposició ‘La Fauna de la Murta i la Casella’.
Les activitats de la setmana del Mediambient continuaran el pròxim dissabte 17 d’octubre amb una ruta històrica i etnobotànica pel paratge de la Murta. L’excursió començarà a les 10:00 h a la Porta de la Murta i per poder participar cal fer inscripció prèvia escrivint a associaciómurtaicasella@gmail.com .
El dimecres 21 d’octubre a les 19:30 h la Casa de la Cultura acollirà la conferència ‘Present i Futur de l’Albufera’ a càrrec de Josep Segara, exdirector d’este Parc Natural. La Setmana del Medi Ambient acabarà el divendres 23 a les 19:30 h amb l’acte de cloenda, també a la Casa de la Cultura.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial