L’Auditori de la Casa de la Cultura d’Alzira acollirà demà dissabte, a les 19.30 hores, el concert ‘El mecenatge de Germana de Foix’, a càrrec del grup Piacere dei Traversi. La proposta recupera la música del Renaixement a través d’una combinació instrumental característica d’esta època.
L’espectacle comptarà amb la soprano Carmen Botella i les flautistes Laura Palomar i Marisa Esparza, que oferiran una recreació musical amb flautes travesseres renaixentistes. Es tracta d’una formació que permet explorar els matisos i els colors sonors de la música d’este període històric.
El concert està dirigit a tots els públics i tindrà una durada aproximada de 50 minuts. Les entrades tenen un preu de tres euros, però amb la tarifa reduïda en seran 2€; es poden adquirir a través de la plataforma Notikumi.



















