Uns delinqüents van assaltar en la matinada del dissabte la botiga de bicicletes Soul Bikes d’Alzira i, en tot just minut i mig, van sostraure onze unitats valorades en 72.000 euros. El robatori es va produir a les 2:40 de la matinada, tal com mostren les imatges que enregistrà la càmera de seguretat del negoci i que el mateix propietari ha penjat a les seues xarxes socials.
El robatori ha sigut possible trencant el vidre de l’aparador. A partir d’ahí, el vídeo mostra a dos persones vestides de negre i encaputxades que anaven seleccionant bicis, traguent-les a l’exterior. El propietari ha mostrat la seua impotència i ràbia davant este robatori, després de 15 anys oberta la botiga i tenint en compte l’esforç que actualment costa tindre un negoci i una tenda física.
El propietari de la botiga explica al diari Levante-EMV que vista la selecció que han fet els lladres, bicis elèctriques i de fibra de carboni, són bicicletes que voldran dedicar a la revenda.
Font de la imatge: perfil d’Instagram de Soulbikes (@soulbikes_es)
- Pots escoltar l’informatiu sencer ací: