Alzira commemora a partir de hui la Setmana de les persones grans, grans persones. Unes jornades amb conferències, teatre, tallers i música que dona continuïtat a les activitats que es fan durant l’any per a este sector de la població.
La inauguració de la Setmana anirà a càrrec del doctor en psicologia i escriptor Gustavo Zaragozá, qui a més compta amb una dilatada trajectòria investigadora en ciències socials. L’expert, amb una conferència anomenada “Llums i ombres. Desmuntant l’edatisme”, explicarà el canvi de paradigma que s’està vivint a hores d’ara. La longevitat està conformant una societat nova, amb més persones majors que ja no són espectadors, sinó que són agents actius de la societat. La tècnica de dependència, Gisela Galán ens feia un avanç de la conferència d’esta vesprada.
La conferència tindrà lloc a les sis de la vesprada a la Casa de la Cultura. Demà hi ha previstes altres activitats per a visibilitzar les que es fan durant tot l’any. A les deu, hi haurà gimnàstica al parc de l’Alquenència, a les dotze al mateix parc es farà un taller de risoteràpia i a la vesprada a les cinc, es farà un taller d’iniciació al punt de gantxo a la plaça Major d’Alzira.