NOTÍCIES

AGENDA CULTURAL: Jaume I, Club Cinema Alzira i concert de jazz

En l’agenda del cap de setmana tenim cita amb Jaume I, el cinema i el Jazz. La catedràtica de valencià i divulgadora, Pura Santacreu, inaugura esta vesprada una exposició sobre el rei Jaume I. Serà a la Parrilla, a partir de les 17.00 hores. La mateixa Santacreu durà a terme una xarrada. L’exposició estarà oberta a tot el públic fins després de Nadal.
I també hui, el CLUB CINEMA ALZIRA presenta esta vesprada a les 20.00 hores la pel·lícula brasilera Ainda estou aquí (Encara estic ací) en versió original subtitulada.
Basada en les memòries de Marcelo Rubens Paiva, en què narra com sa mare es va veure obligada a l’activisme polític quan el seu marit, el diputat esquerrà Rubens Paiva, va ser capturat pel govern durant la dictadura militar del Brasil, l’any 1971.
La pel·lícula de 2024 ha estat multipremiada, entre altres ha rebut l’Oscar a la millor pel·lícula estrangera l’any 2024, tot i que estava nominada a més en la categoria de Millor pel·lícula igual que també estava nominada la seua protagonista, l’actriu Fernanda Torres. A més té el premi Goya a la millor pel·lícula iberoamericana i el Globus d’Or a la millor actriu dramàtica per a la protagonista interpretada per l’actriu Fernanda Torres.
I ja dissabte torn per al jazz de la mà d’Aljazzira Jazz Club a les set i mitja a la Casa de la Cultura. La pianista i compositora Kontxi Lorente després de liderar diversos projectes ens mostra ara la seua faceta de només piano en El otro lado. Amb un repertori on interpreta les seues pròpies composicions, a més de la versió sobre temes estàndards o fins i tot sobre temes clàssics.
L’entrada 3 € (reduïda: 2 €) es pot adqurir a la plataforma Notikumi.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial