Agustín Ferrer Olaso renova el càrrec de Degà del Col·legi d’advocats d’Alzira. La candidatura encapçalada per Agustín ha sigut l’única presentada per a les eleccions d’este 2023, que a més exigia renovar també els càrrecs de diputats 2n, secretari i bibliotecari.
També han estat reelegits el bibliotecari Bernardo Palomares León i la secretària Clara Real Furió, ja que no s’han presentat altres candidatures.
D’altra banda, per al càrrec de Diputat 2n s’han presentat 3 candidatures, per la qual cosa s’ha acordat la celebració d’eleccions per al pròxim 17 de novembre de 2023. Els comicis tindran lloc de 9 a 14 hores, en la seu del Col·legi d’Advocats d’Alzira. Les tres candidatures per a Diputat/a 2a les han presentades els advocats Eduardo Gimeno Alemany, Alfredo Pellicer Farreri i Ana Desante.