El nou disc de la Fúmiga, “Tot està per fer” està a punt de vore la llum. Ja està sonant el single Tornar a les xarxes però uns privilegiats i privilegiades van a poder gaudir del disc abans que isca a la llum el dia 23.
Els dies 21 i 22 de febrer van a realitzar-se unes premiers de pre-escolta. El pròxim dimecres serà a l’Espai Texas a Barcelona. Un dia després, el dijous 22, a les 7’30 de la vesprada a Kinepolis Alzira. Ja amb el disc a la venda, el dissabte 24 ho presentaran a La Prestatgeria FNAC València. Estes premiers constaran en el visionat dels vídeos de totes les cançons del disc, tal i com explicava este matí Jose Beteta.
Accedir a Kinepolis Alzira tindrà un cost de 3 € i l’acte estarà presentat pel locutor de la Cadena SER, l’alberiqueny José Luis Sastre, que és gran seguidor del grup. Pròximament, en les històries de les xarxes de la Fúmiga se sabrà quan adquirir les entrades.
La Societat Musical d’Alzira continua impartint el curs de musicoteràpia per a nadons d’entre 0 i 3 ...
Alzira acollirà un concert solidari del grup madrileny Tennessee per a recaptar fons per als afectat...
Hui s'inaugura la 33a edició de la Setmana Cultural de la Falla Plaça Malva a les 19:30 a l’Auditori...
El concert benèfic “Reconstruïm les escoles de música” recapta 53.847,16 euros per a les societats m...