En l’agenda de hui, tot i la pluja destaquem les activitats que poden fer, sobretot a cobert. Des de la regidoria d’Esports s’ha preparat el Nadal Esportiu. Activitats lúdiques per als més menuts i les seues famílies al Pavelló Pérez Puig. Jocs esportius, una zona de tallers, ludoteca, castells inflables, zona gamer amb videojocs, un photocall, foto en 360 graus i a més també hi participaran els forces i cossos de seguretat de l’estat com els bombers i policia que faran demostracions i activitats per als més menuts.
Una activitat gratuïta que poden gaudir hui, demà i diumenge entre les 11 i les 14 hores i de 17 a 20 hores.
Este dissabte música al carrer i al Gran Teatre d’Alzira.
La colla de tabal i dolçaina Les Raboses d’Alzira interpretarà nadales populars durant el matie de dissabte a la zona del parc Pere Crespí, l’Alquerieta, Ana Sanchis, La Muntanyeta i Cartonatges.
Dissabte a partir de les 12 del migdia l’Orquestina Vulpini farà un espectacle itinerant que eixirà des de la plaça del Carbó. L’orquestra Vulpini és una cercavila festiva i itinerant que combina música en directe, humor visual i circ en un esclat d’energia i color.
Més música a les set de la vesprada, amb el concert de Nadal de la banda simfònica de la Societat Musical d’Alzira.
I diumenge, aterren a Alzira els patges de Ses Majestats els Reis d’Orient. Els patges muntaran el seu campament reial al barri de les Barraques, diumenge a la vesprada, entre les 17.30 i les 20.30 per a que puguen dipositar la carta als Reis.
I a la plaça Major els més menuts poden disfrutar de diverses activitats tant dissabte i diumenge. Dissabte, d’onze a 14 hores, taller de clauers de Nadal, globoflexia i pintacares a més de fer-te la teua foto dins d’una bola de Nadal.
Diumenge, a les 10.30 serà la cursa de Sant Silvestre, d’onze a 14, es faran també tallers a la plaça.


















