NOTÍCIES

Alzira acull el 26 de setembre el 2n Saló Indie Game amb les últimes novetats del videojoc independent valencià

El pròxim 26 de setembre es celebrarà el 2n Saló Indie Game Alzira, un esdeveniment que presentarà el treball de diversos estudis independents valencians de videojocs i on els assistents podran provar les pròximes novetats. El Saló tindrà lloc al Casal de la Falla Plaça d’Alacant de 10:00h a 20:00h, amb entrada gratuïta.
Es tracta de la segona edició d’un esdeveniment que acollirà a 13 estudis independents de la Comunitat Valenciana per promocionar i donar difusió als seus futurs projectes. El saló suposa un punt de trobada de la indústria valenciana del videojoc, una oportunitat de donar a conèixer un mercat creixent, jove, creatiu i on es busquen molts perfils laborals diferents.
Els assistents podran donar la seua opinió directament als desenvolupadors, aportar idees, provar noves versions i, a més, podran escollir el Premi del Públic al Millor Videojoc i al Millor Stand. L’organització també ha programat diverses activitats com competicions, una zona d’exhibició o tallers inspirats en la cultura medieval i del videojoc.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial