NOTÍCIES

Alzira lliura hui els premis de l’Exposició del Ninot i inicia un cap de setmana carregat d’actes fallers.

Esta vesprada tindrà lloc el lliurament dels premis de l’Exposició del Ninot de les Falles. Totes les comissions falleres i els seus sectors han presentat els ninots de les seues falles, tant grans com infantils, amb l’objectiu d’aconseguir el guardó al millor ninot, així com el reconeixement als ninots indultats.

L’exposició es pot visitar al claustre de la Casa de la Cultura i, segons ha explicat Paqui Vallés, presidenta de la Junta Local Fallera, enguany l’acte de lliurament presenta diverses novetats.

Una hora abans de començar l’acte, el jurat decidirà quins seran els ninots indultats. Este lliurament de premis marcarà l’inici d’un cap de setmana molt faller.

El dissabte a les 20.00 de la vesprada tindrà lloc la Crida, acte en què les Falleres Majors d’Alzira donaran oficialment la benvinguda a les Falles.

Finalment, el diumenge hi haurà una festa infantil al matí i, a la vesprada, la Gala de la Cultura, en què s’entregaran els Premis Pont de Ferro. La gala començarà a les 19.00 hores al Gran Teatre i també inclourà el lliurament dels premis als llibrets fallers, així com els guardons de teatre i de lletres falleres.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial