NOTÍCIES

Claudia Gomis i María Benedito obtenen el càrrec com a màximes representants per a les falles 2027

Alzira ja té les seues màximes representants per a les Falles 2027. Claudia Gomis Sanmartín, de la Falla Caputxins, i María Benedito Iborra, de la Falla l’Alquenència, han sigut elegides Fallera Major i Fallera Major Infantil d’Alzira. L’acte, que ha coincidit amb el 40 aniversari de la implantació del sistema democràtic d’elecció de les representants falleres, va reunir nombrosos fallers i falleres, així com les màximes representants de 2026, Lluch Comins i Alba Furió.
La nova Fallera Major d’Alzira, Claudia Gomis, de 22 anys, veu així complit un dels seus grans somnis. No és la primera vegada que ostenta un càrrec tan especial, ja que en 2015 va ser Fallera Major Infantil de la ciutat. Durant la seua presentació davant el públic, va destacar la il·lusió amb què afrontava este procés i va recordar que aquella experiència infantil va marcar la seua vida.
Per la seua banda, María Benedito Iborra, de 10 anys, no va poder amagar l’emoció en escoltar el seu nom i va confessar haver-se quedat sense paraules en aquell instant. Amb un somriure, va expressar l’orgull que suposa representar tots els xiquets i xiquetes d’Alzira durant el pròxim exercici faller.
El president de la Junta Local Fallera, Lluís Gisbert, va definir la jornada com un dels dies més especials del calendari faller i va agrair la participació de les tretze aspirants, destacant el seu compromís amb la festa. També l’alcalde d’Alzira, Alfons Domínguez, va felicitar totes les candidates i va subratllar que presentar-se a Fallera Major és una mostra de generositat i estima per la ciutat. Amb l’elecció de Claudia Gomis i María Benedito, Alzira inicia ara el camí c

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial