Una altra de les reivindicacions amb motiu de la setmana de les Persones Grans és la configuració d’un Consell Municipal de Persones Majors. Es tracta d’una proposta per part de diversos ciutadans i organitzacions per constituir un organisme de queixa, consulta i defensa dels drets de les persones majors.
Actualment no existix un organisme d’estes característiques, i moltes persones majors consideren que les seues queixes no acaben sent escoltades.
En general, l’objectiu és millorar la comunicació entre les institucions municipals i la població. La integració amigable de les persones majors passa per la construcció d’una societat amb una major escolta per part de les institucions i participació ciutadana activa.



















