NOTÍCIES

El programa ‘La Veu Nocturna del Parra’ complix 10 anys a Alzira Ràdio donant veu a l’alumnat de l’IES José Maria Parra

El programa de ràdio ‘La Veu Nocturna del Parra’, de l’IES José María Parra, complix 10 anys donant als seus alumnes la possibilitat de participar en projectes radiofònics gràcies a les instal·lacions i la col·laboració d’Alzira Ràdio.
El projecte va nàixer fruit de la col•laboració de les professores Blanca Blanco i Sonia Zafón. En un principi estava únicament dirigit als alumnes de l’horari nocturn, però en els últims anys s’ha anat expandint als alumnes de l’horari de matins. .
El programa en uns inicis estava dedicat a l’actualitat del centre, transmetent les novetats, informació, i entrevistes a docents i alumnes. A mesura que s’ha anat desenvolupant, els alumnes han proposat nous programes i temàtiques, com dramatitzacions literàries radiofòniques, música en directe i altres.
Amb esta activitat, l’alumnat no tan sols aprén a com s’estructura un programa radiofònic i practica l’escriptura i parlar en veu alta, sinó que també desenvolupa altres competències com l’organització, el treball en equip, l’escolta activa o el pensament crític.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial