El Mercat d’Abastos ha constituït el seu consell d’administració del qual el seu president serà el regidor Enrique Montalvà. El consell sols estarà constituït durant tres anys, que és el temps que resta del conveni als assentadors.
El propòsit de Montalvà és recuperar l’esplendor del Mercat d’Abastiments després que s’hagen quedat a penes uns 30 assentadors. Per això, caldrà renovar el conveni però sobretot fer una sèrie d’obres al Mercat perquè hi ha moltes carències en instal·lacions i infraestructures així com afegir-ne d’altres serveis.
Actualment, les parades no utilitzades han sigut municipalitzades però Montalvà no posaria cap problema a posar-les a disposició dels assentadors si tingueren més necessitat d’espai.
A més, Sanitat ha alertat que podria haver sancions si no se solventen alguns problemes detectats.
L'Ajuntament llança una campanya per a fomentar el reciclatge de vidre en bars i restaurants
Alzira posarà senyals i dispositius per controlar la velocitat i que no supere els 30 quilòmetres pe...
12 bars i restaurants se sumen a la iniciativa Comboi de mercat en el primer dimecres de mercat, una...
La Generalitat Valenciana establix els horaris per als espectacles i establiments públics per al 202...