L’Ajuntament de la Barraca d’Aigües Vives està augmentant la vigilància del trànsit en el seu terme. I és que s’ha començat a treballar en la instal·lació de càmeres de vigilància en els accessos a l’entitat local menor. Un projecte de 45.000 euros de pressupost, finançats a través del Pla d’Inversions 22-23 de la Diputació de València.
En concret, s’estan instal·lant un total de sis càmeres de circuit tancat de TV, que comptaran amb reconeixement de matrícules i capacitat de gravació. Cinc d’elles s’ubicaran als diferents accessos de la Barraca: dos al camí Cantal Gros, a diferents altures; altra al costat de l’illa de contenidors del camí de l’Assagador; una altra també al costat d’una illa de contenidors, la del camí del Carrascal; i una prop del Monestir de Santa Maria d’Aigües Vives. La sisena càmera s’ubicarà dins del nucli urbà.
L’objectiu és previndre delictes i actes incívics als accessos de la Barraca, així com millorar el control del trànsit i la seguretat de veïns i veïnes. Una inversió, segons comenta l’alcalde de la Barraca, Gilles Denans, que reforça la tranquil·litat i la convivència en esta entitat local.
El projecte s’està duent a terme en coordinació amb l’Ajuntament d’Alzira, la Policia Nacional i la Policia Local.
- Pots escoltar l’informatiu sencer ací: