La Fundació Bromera presenta esta vesprada en la Gallera, tres dels onze llibre que formen la col·lecció “Llegir en valencià” d’enguany. Entre ells, el llibre de l’escriptor alzireny Ricardo Colomer, “Ací estava Alzira” que relata la història de com un mestre va viure la pantanada a la ciutat.
L’acte de hui forma part del cicle de presentació dels llibres d’esta col·lecció gratuïa que es va distribuir durant l’estiu als diaris Levante i Informació. Sota el lema «La memòria de l’aigua», la col·lecció recollia onze narracions originals que retraten l’impacte d’este recurs essencial en la cultura i la vida dels valencians i valencianes. Entre els títols es troba el relat de Guillermo Colomer, que va viure la pantanada i que té un record molt viscut.
A l’acte d’esta vesprada, junt al llibre de Colomer, es presentaran altres dos llibres de la mateixa col·lecció, el de Teresa Brosseta ambientat en la riuada de València “Una foto dedicada” i Anna Rúbio amb el llibre “El riu efímer”. Tots ells formen part d’esta col·lecció amb la qual la Fundació Bromera ha volgut parlar de la memòria d’este element que ara fa un any torna a ser protagonista. Rosa Mengual és la directora de la Fundació Bromera.
Els tres autors, Guillermo Colomer, Teresa Broseta i Anna Rúbio debatran sobre l’aigua i els seues efectes en la taula redona que tindrà lloc a les set al saló Daurat de la Gallera.



















