NOTÍCIES

L’Ajuntament d’Alzira busca finançament del Ministeri per a reconstruir els ninxols del grup Sant Bernardo i evitar la despesa a les famílies. A més De la Concepción avança la construcción de columbaris.

El regidor d’infraestructures Vicent de la Concepción ha eixit al pas de les crítiques del Partit Popular sobre el cementeri. Pel que fa als columbaris per a dipositar cendres de la incineració, de la Concepción considera que ha sigut un increment sobtat, tot i que l’ajuntament té en procés de licitació la construcció de 112 nínxols dobles i 24 individuals i 140 columbaris per fer front a esta demanda que tenim a la nostra ciutat. Esta obra un cost de 370.000€ i prompte començaran a construir-se.

D’altra banda, s’està realitzant un projecte de construcció de 420 columbaris amb un cost per a l’Ajuntament de 226.000€ que respon a la tendència d’este tipus de soterrament, per poder fer front al futur durant anys.

Segons de la Concepción, el grup de nínxols de San Bernardo és un tema molt delicat perquè comporta fer exhumacions de més de 300 famílies. Des del consistori es va realitzar una inspecció per valorar si es realitzava una reforma o calia fer, com s’ha decidit finalment, una demolició i construcció nova del grup sencer. L’obra s’ha valorat en més de 600.000€, i s’està buscant finançament a través d’alguna ajuda del Govern espanyol, per tal que este cost no l’assumisquen les 300 famílies afectades.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial