La Regidoria d’Agricultura i Serveis per a la Ciutat d’Alzira continua impulsant actuacions de millora al Parc Pere Crespí després de la reunió mantinguda recentment amb els veïns de la zona. L’objectiu és atendre les demandes plantejades pels residents i continuar adaptant este espai públic a les seues necessitats.
Entre les principals preocupacions traslladades pel veïnat es troba la presència d’orins de gossos en la paret que envolta els bancs de pedra del parc. Segons ha explicat l’Ajuntament, el material porós d’esta superfície absorbix els líquids i genera males olors que dificulten el gaudi d’una zona destinada al descans i la convivència. Per este motiu, el consistori demana als propietaris de mascotes que facen ús de les àrees habilitades per als animals i col·laboren en la conservació dels espais comuns.
A més, també s’ha advertit de la continuïtat d’una pràctica prohibida com és donar menjar als coloms. Esta acció afavorix la proliferació d’aus en l’entorn, que
Des de la regidoria es recorda que el manteniment dels parcs i jardins és una responsabilitat compartida entre administració i ciutadania, i es fa una crida al civisme per a aconseguir una Alzira més neta, agradable i respectuosa amb la convivència.

















