NOTÍCIES

Tres dels cinc detinguts pel tiroteig de l’Alquerieta entren en pressó provisional investigats per homicidi i tinença il•lícita d’armes

Imatge: Levante-EMV
Este dimarts es va decretar presó provisional, comunicada i sense fiança per a tres dels cinc detinguts pel tiroteig que va tindre lloc la matinada del diumenge al barri de l’Alquerieta i que es va saldar amb la vida d’un home de 56 anys. El quart detingut es troba hospitalitzat per ferides de bala i se li prendrà declaració una vegada millore el seu estat. L’últim implicat, detingut este dimarts, es troba en llibertat amb l’obligació de testimoniar davant jutjat cada quinze dies.
Els detinguts estan sent investigats en una causa oberta pels delictes d’homicidi i tinença il•lícita d’armes. Alfons Domínguez, alcalde d’Alzira, ha assenyalat que s’ha reforçat la vigilància en la zona gràcies a la Policia Nacional. El dispositiu es mantindrà durant unes setmanes fins que la situació es calme.

També et pot interessar:
Alzira Ràdio 107.9 fm Player oficial