Hui s’ha celebrat a la Casa de la Cultura la III Jornada Específica de la Universitat de València i l’Agència Valenciana Antifrau. Esta jornada ha acollit diferents taules de diàleg sobre integritat i ètica pública entre les quals ha participat l’alcalde d’Alzira.
L’activitat començava amb una intervenció d’obertura de Diego Gómez i el director de l’Agència Valenciana Antifrau, Joan Llinares. Este últim ha destacat que es tracta d’una activitat que s’ha realitzat en altres capitals de comarca altres anys i de la qual participen la Universitat de València i la Agència Valenciana Antifrau.
Continuava amb la conferència principal ‘Ètica pública, poder públic i comunitat política a Espanya’, a càrrec del catedràtic de Filosofia de la Universitat Complutense de Madrid, José Luis Villacañas. Este catedràtic ha defensat la necessitat d’este tipus de jornades per a conscienciar a la població del perill de la corrupció.
Les activitats per als més menuts i la inauguració de l'Encontre de Teatre a l'Estiu marquen l'agend...
L'Escola de Teatre Tarumba Jove guanya la fase autonòmica dels Premis Buero
Suc de Teatre-La Tarumba rep dos premis al Certamen Garnacha de Rioja per la seua obra Hamlet
L'agenda per a este cap de setmana ens porta cinema, música i moltes altres activitats