Diumenge la Plaça Major de la ciutat va acollir la V Fira Animalista d’Alzira, en la que van participar 19 protectores de mascotes i animals d’Alzira i d’altres pobles de la comarca.
A més, es van dur a terme diverses activitats programades com, el passeig d’adopció on es van presentar diferents mascotes per a que el públic present les adoptara i acollir-les a la seua casa com un membre més de la família. Al llarg del matí es van produir algunes adopcions.
A mitjan matí es va produir el primer concurs popular de gossets i gossetes, una iniciativa que va resultar un èxit, en la qual van participar uns 30 animalets. Amb regals per a tots els participants i amb premis per als guanyadors i guanyadores. Les categories anaven des del més simpàtic fins al més obedient, passant pel més bonic o carinyós.
Recordem que pròxima fira animalista serà al mes de novembre amb més protectores i més activitats.
Pots escoltar l’informatiu sencer ací: