La Unió Llauradora té des d’ahir un nou secretari comarcal a la Ribera Alta. Eduard Martí, productor de cítrics de 41 anys de Benifaió, va ser elegit en l’última assemblea celebrada per La Unió en la Ribera.
A més d’este canvi també ha canviat la comissió executiva comarcal de la Unió. S’incorporen Adrià Girbés d’Algemesí, Pepa Ocheda de Benimodo, Eduard Esparza, Alejo Cardona i Jordi Durà de Carlet, Josep Botella de Càrcer, Dani Carbonell de la Pobla Llarga, Pepe Mañó d’Alginet, Marcos Ortiz d’Antella i Raul Carbonell de Manuel.
Eduard Martí és membre de la Unió Llauradora des de fa 20 anys, ja ha ocupat llocs de responsabilitat abans i ara ocupa la secretaria comarcal de la Ribera Alta.
També et pot interessar:
L'organització agrària La Unió alerta al govern central de l'entrada de l'insecte trasmisor de l'HLB...
Alzira conforma el nou Consell Municipal Agrari, l'òrgan consultiu que tractarà d'aportar solucions ...
L'alzireny Álvaro Mascort, finalista en els Premis Jove Agricultor d'ASAJA per les innovacions que h...
Les organitzacions agràries valoren positivament el rebuig del Parlament Europeu a la proposta de pr...