Segons el sindicat, l’Hospital d’Alzira està treballant al 100% d’ocupació tots els dies, des de fa mesos, amb una falta de personal i d’espai que empitjora notablement la qualitat de l’atenció sanitària. És per això que el sindicat planteja solucions com que s’establisca una carpa annexa a Urgències o s’utilitze la nova residència d’Alzira com un espai addicional.
I és que, segons el sindicat, la Covid-19 ha deixat en evidència la deficiència estructural que pateix l’Hospital de la Ribera. Així doncs, el centre hospitalari, afirmen des de CCOO, es queda menut per a atendre els 250.000 habitants de la comarca que li corresponen. Dades que segons el sindicat corroboren esta massificació (que s’ha agreujat per la pandèmia) són que l’àrea d’Urgències té una mitjana de 30 pacients en espera de ser ingressats en planta cada dia i que la Planta 1 central ha passat d’estar tancada a tindre una mitjana de 17 pacients tots els dies.
Envers a les vacunacions que podrien iniciar-se el pròxim mes de gener, el Sindicat mostra la seua preocupació dels centres de salut pel que fa la distribució dels recursos, el personal i les infraestructures. Escoltem la representant del personal sanitari de CCOO, Àngels López, en l’informatiu:
informatiu-migdia-15-desembre-2020_md_62370033_wp_1
Ir a descargar
L'INFORMATIU
CSIF assegura que la situació a l’Hospital de la Ribera és “asfixiant” i sol·licita la instal·lació ...
Desallotgen un edifici de quatre plantes a causa d’un incendi ocasionat en una de les vivendes
La Junta Local Fallera d’Alzira comença el procés per decidir la data per celebrar les Falles