Este matí ha tingut lloc l’última de les jornades d’activitat de la Xarxa Salut que perseguix promoure l’activitat física des de l’atenció primària. A més, en este programa col•laboren la regidoria d’Esports i Sanitat.
L’activitat física constituïx un dels principals factors implicats en la millora de la salut. L’evidència científica assenyala que, practicada amb regularitat, associa diversos beneficis per a la salut en totes les persones. Dins d’este programa es realitzen caminades, classes amb monitors i xarrades formatives.
Ara s’atura perquè amb la calor estes activitats poden resultar pesades. Però la iniciativa, que va començar en 2019, tindrà continuïtat després de les vacances d’estiu.
També et pot interessar:
La piscina coberta municipal millora el parquet de la zona del gimnàs entre altres mesures de manten...
La tenista alzirenya Carolina Lillo juga al Campionat Sènior +40 de la Federació Internacional de Te...
La piscina descoberta rep 4.246 usuaris durant els mesos de juny i juliol
CCOO denuncia la falta de treballadors en les residències de persones majors